welcome~

selamat datang..hope tertarik ye!!

gadess cherry


I made this widget at MyFlashFetish.com.

welcome~

welcome to my blog..

Tuesday, February 15, 2011

Asslammualaikum,
                     Hari ni, hari Selasa, cuti sekolah sempena MAULIDUL RASUL. Aku nak bagitau ni, rumah biru, masa sukan heri ahad lepas, dapat no........4!!!!! :(   Ni yang rasa macam nak nangis ni. Huhuhuhuhu....AKu dah cuba yang terbaik, tapi kenapa dapat no. 4. Mati lah aku. Isy... Agak-agaknya apa yang MR. BEAN akan cakap nanti. Lebih teruk lagi. Rumah hijau, iaitu rumah yang mr.Bean nak masuk tu, jadi JUARA!!! Tidak.. AKu harap Mr. Bean tak ungkit pasal hari sukan. Aku risau sangat. Teramat sangat..
                   Aku rasa korang boleh agak, kan. Setiap kali aku bawa berita baik, aku akan bawa berita sedih. Dan setiap kali aku bawa berita buruk, pasti akan ada berita baik.
                   Tadi aku cakap pasal berita buruk, tapi sekarang aku nak cakap pasal berita baik. Kawan baik aku, not miss_joker, tapi miss_happy, dah baik dengan aku. Sebenarnya, minah yang aku tak sanggup nak tulis nama tu, ialah miss_happy. Sorry miss_happy, aku tahu hari ni birthday kau. Wish the best for you. Miss you.
 miss_cherry


*aku akan tekadkan dalam hati, kalau tahun depan, aku akan pastikan rumah sukan aku akan berjaya!!!! yeah!! wohoo miss_cherry! you can do it!!!!!!!!!*

No comments:

Post a Comment