welcome~

selamat datang..hope tertarik ye!!

gadess cherry


I made this widget at MyFlashFetish.com.

welcome~

welcome to my blog..

Wednesday, February 9, 2011

Assalammualaikum......
                Masuk hari ni, aku boleh anggarkan kalau memang dah lama aku tak menulis blog. Sibuk sangat dengan kerja rumah yang berlambak tu.
                Topik kali ni.... (chewah... macam nak motivasi lah pulak. ^_^) sebenarnya aku nak cakap pasal sukan lagi. Well, dua minggu raptai, kan? Mana boleh lepas topik!
                Mr. Bean dah okey. Aku suka bila dia ada spirit nak menangkan rumah biru. Kalau dulu, dia  adalah jugak semangat nak menangkan rumah biru, tapi asyik dapat last aje. Tapi hari ni, aku boleh senyum lebar, bukan samapai telinga, sampai dahi pun boleh jugak. Haha.. hari ni... pertama kali dalam sejarah dua minggu raptai, rumah biru mendapat tempat yang pertama banyak kali! Fuh! I like it!! Very much!!!!!
               Korang janganlah ingat aku asyik bawak berita gembira je. Ada jugak berita sedihnya. Bestfriend aku yang sorang ni berubah sangat!!!!! Aku tak tahu kenapa. Bila cerita pasal dia, aku jadi tak sanggup pulak nak teruskan. Nak tulis nama dia pun tak sanggup. Susah betul macam ni.. Macam mana aku nak kembalikan sahabat aku yang dulu? Yang macam biasa aje?!
miss_cherry

No comments:

Post a Comment