welcome~

selamat datang..hope tertarik ye!!

gadess cherry


I made this widget at MyFlashFetish.com.

welcome~

welcome to my blog..

Monday, January 24, 2011

      Hari ni.. Kalau nak kata hari yang tak berapa nak okey sangat, boleh jugak. Kalau nak kata hari bertuah, memang bolehlah!
      Hari ni, kalu nak kata yang menyeronokkan tu, adalah pasal aku asyik kena puji aje dengan cikgu. Mana tak kembang semangkuk mi sup hidung aku yang dah sedia mancung ni (chewah ^_^). Tadi, waktu class Mathematics, ada soalan kuiz dan aku mendapat tempat pertama sebab aku orang pertama yang betul dan aku jugalah orang pertama yang hantar jawapan soalan kuiz tu pada cikgu. Aku dapat menyiapkannya dalam masa tak kurang dua minit. Macam satu minit gitu.. bolehlah. Dan aku asyik dipuji aje lepas tu. Yang aku peliknya, budak pendiam yang agak bijak tu (diam-diam ubi berisi punya kes lah ni...), tak dapat nak jawab soalan kuiz dalam masa yang pantas. Malah, dia menjadi antara yang last sekali hantar jawapan kuiz. Macam tak percaya pula.. Biasalah, manusia, bila-bila masa pun boleh berubah.
    Dan untuk bahagian yang tak menyeronokkan a.k.a sedih, tanpa disangka-sangka... kawan yang selama ini aku anggap kawan ternyata tak suka pada aku. Orangnya ialah miss confident. Dia beritahu pada bestfriend aku, miss happy, yang dia benci kat aku and dekat miss joker (sorang lagi bestfriend. dia ni adalah orang yang paling rapat dengan aku sebab kitorang dah kawan 6 tahun.). Aku tak tahu kenapa. Dia kata aku berlagak baik. Susah betullah macam ni. Aku hanya mampu berdoa agar Allah sabarkan dan tabahkan hati aku ini supaya aku tak balas dendam pada dia.
miss_cherry

No comments:

Post a Comment