welcome~

selamat datang..hope tertarik ye!!

gadess cherry


I made this widget at MyFlashFetish.com.

welcome~

welcome to my blog..

Wednesday, June 8, 2011

Assalammualaikum..
                  Yoww.. How's life? Aku? Sederhana. Hehe.. Sederhana camne pon kena happy selalu kan? Haha. Smile always. Senyum itu kan sedekah.
           Sebelum nak start gossip pasal apa2, nak ucap tahnia kat miss_happy sebab berjaya mewakili negeri sembilan dalam acara tilawah AL-QUR'AN. Tak sabar nak tau result ni. Nanti, bila start sekolah, aku tanya miss_happy.
            Hm.. Sebelum cuti ni, miss_joker ada tanya kat mr.bean, sama ada dia suka aku ke tak? Dulu, masa miss_joker tanya, dia kata ye. Kali ni pulak dia cakap tak. Kenapa..? Dia ckp sebab sharky/sharboy & jimmy neutron asyik nak cari gaduh dengan dia. Mungkin sebab dorang dah syak yang mr.bean suka aku.
            Dan satu lagi, miss_happy suka jimmy neutron!!!! Dia mengaku sendiri dgn aku & member2 yg lain. Aku mula rasa happy. Miss_happy is a very beautiful & kind girl. Sape benci dgn dia tu mmg sah buta! Plan aku sng je. Ada FB, aku gunakan sebaiknya. Aku ckp dgn sharkboy supaya beritahu jimmy neutron pasal miss_happy tu. Miss_happy ckp, dia suka jimmy neutron sejak dari darjah satu lagi. Mestilah jimmy neutron kembang2 idong dan akan suka pada miss_happy!! Lepas tu, sharkboy yang memang dah suka miss joker tu pulak tak kan jadi penghalang.
            Jadi, takde sape lagi boleh kacau aku dan mr.bean KECUALI... (ada pulak kecuali) miss genius yg memang minat kat mr.bean dari tahun lepas lagi. Biarlah dia.. Semua orang ada hak masing2. Aku tak nak kacau hak dia sbb aku pun ada hak sendiri. Kalau aku tak nak hak aku kena kacau, baik aku jgn kacau hak orang lain.
           Okeylah.. Setakat ni dulu yg aku boleh kongsikan. Bye2 semua. ASSALAMMUALAIKUM..
miss_cherry

No comments:

Post a Comment