welcome~

selamat datang..hope tertarik ye!!

gadess cherry


I made this widget at MyFlashFetish.com.

welcome~

welcome to my blog..

Saturday, April 16, 2011

Assalammualaikum,
                Hai.. Lamanya tak tulis dekat blog! Hehe. Actually, every weekend aku bukak blog tapi malaslah nak tulis. Sekarang dah ada mood balik nak tulis kat sini.
               Semalam aku and mr.sharky chat dekat FB. Lepastu aku tak tau kenapa,aku pergi cakap dekat dia yang aku suka mr.bean.Terkejut beruk dia. Dia tu kan bestfriend mr.bean. Dia tanya kat aku, kenapa aku suka mr.bean dan bukannya mr. jimmy neutron.
              Aku cakaplah yang mr.bean tu suka buat lawak, kelakar and friendly. Tapi mr. sharky kata, mr. jimmy neutron pun macam tu. Dia pun suka buat lawak, kelakar and friendly jugak.
              Tapi aku kata dalam hati, mr. jimmy neutron hanya kelakar, suka buat lawak and being very friendly dekat member dia je. Mana pernah dia buat macam tu dengan aku. Mr.Bean pulak selalu buat macam tu dekat aku, tambah lagi semenjak dah kena tukar tempat ni.. mr.bean duduk depan aku..
             Kadang-kadang aku panggil dia, kadang-kadang dia pusing belakang lepas tu tanya apa2 benda je yg menarik and best kat aku.. sometimes about homework..
             Hari-hari mr.bean mesti tanya, 'wei, kau dah siap kerja sekolah math ke belum?' Tu yang best tu. Tapi, mr.jimmy neutron tak pernah buat macam tu dekat aku.
             Aku beritahu dekat mr.sharky kenapa aku buat macam tu, sebab aku yakin mr jimmy neutron dah suka orang lain, bukan boleh percaya sangat. Mr.sharky nak cakap dengan aku something about mr.jimmy neutron semalam tapi tak sempat sebab masa tu dah nak maghrib and ayah aku suruh tutup. Dia pun kena pergi masjid.
            Okeylah, kalau ada cerita pasal ni lagi, aku akan cerita dekat korang, ye. Bye2..Wassalam.

No comments:

Post a Comment