welcome~

selamat datang..hope tertarik ye!!

gadess cherry


I made this widget at MyFlashFetish.com.

welcome~

welcome to my blog..

Monday, February 6, 2012

Lama tak jumpa, yoww!!

Assalammualaikum....
     Maaf sebab dah lama tak menulis kat sini. Actually memang lama giler! Kalau korang nak tau, result exam aku dah keluar, aku dah duduk asrama pon sekarang ni!
     UPSR aku 5A!!!!!!! Alhamdulillah... Sampai sekarang aku rasa besyukur. Ye la.. waktu jawab BM(2) aku dah rasa nak nangis. Macam tak confident je boleh dapat A. Tapi Alhamdulillah.. Aku berjaya. Thank you Allah!
     Jadi, aku interview dekat beberapa buah sekolah. Waktu last day tu, aku dapat rasakan yang aku takkan dapat jumpa Mr. Bean lagi. Tapi... Waktu interview first aku, 14 Disember 2011 (tahun lepas) di MRSM Ulul Albab Gemencheh, aku jumpa Mr. Bean!
     Waktu kat kaunter informasi, aku baru perasan ayah dia ada kat sebelah ayah aku. Lepas tu dia datang. Aku terus pusing kanan. Malu!
     Waktu tengah isi borang, aku nak duduk belakang, tapi akak tu suruh penuhkan depan. Aku pun duduk lah. Pusing kiri kanan, tengok tengok Mr.Bean kat seberang aku! Malunya..
        Bila masuk PSP, kitorang (budak2 interview) disuruh duduk ikut no. giliran. Tanpa disangka-sangka aku duduk depan Mr.Bean!! Waktu tu, masing-masing tunduk je.. Bila taklimat start, kitorang pandang depan, buat tak tau je. Walaupun waktu tu aku rasa macam nak burst!
      Waktu masuk bilik kuarantin untuk hafazan, aku pandang dia dan dia pandang aku. Aku sengih, dia balas. Alangkah happy-nya waktu tu!!!! :D Ngee~~
      Interview kedua berjalan di Petra Maamor. Aku bukan je jumpa Mr.Bean, Jimmy, Sharky, M.Bitter, M.Diva, M.Rajja dan sahabat selamanya, Miss happy!!!!!!!!!!!! Hahaaha.. Waktu tu kitorang peluk puas2, weh! Aku belanja dia sandwich sebagai tanda rindu! Haha.. logik ke~~ :D
      Interview ketiga aku berjalan di SMASKP, Kuala Pilah. Aku jumpa dengan orang yang sama aku jumpa di Petra. Kat sini tak banyak incident antara aku dan MR.Bean. Tu yang tak syok tu..
    Apapun, aku telah diterima masuk ke semua sekolah yang aku minta. Alhamdulillah.. Sekarang aku di MRSM Ulul Albab, Gemencheh. Mr. Bean? Dia tak dapat MRSM.. SMASKP pon tak.. Dorang kata dia kat PETRA. Hm.. Rasanya sampai situ je la pertemuan antara aku dan MR.Bean. Huhu.. Sedih ni..
    Tu je kot yang aku nak cerita. Ada cerita nanti aku tulis kat sini lagi, okey? InsyaAllah.. Okeylah, chow dulu! Tak mandi lagi ni! Hehehe.... Assalammualaikum..
miss_cherry
     

No comments:

Post a Comment